Senemgnccc Önce babası sonra ben pozitif cıktık. Bu gece bebeğimden test aldılar. Henüz 3 aylık. Poxitif cıkarsa hastaneye alacaklar nolur dua edin annelerm hiç iyi değilim
Aryemus_3 Senemgnccc geçen ay benle oğlum da olduk evde geçirdik inş değildir bebeginiz bu hastalık psikolojiyi bedenden daha çok yıpratıyor sakin olun geçecek Rabbim şifa versin inş
Hermonie Senemgnccc benim bebegimde 4aylikdi bende esimde annemde cikdi bebegime yaptirmadim ilacda kullanmadim sadece anne sütü ile ve maske takdim hep yaninda 20gun sonra cok sukur negatif olduk.korkmayin.
Melekyusuf Senemgnccc siz bebegınıze ates dusurucu soguk algınlıgı surubu verin hergun ınsallah ıyılesır
Senemgnccc Melekyusuf ben anlamadın neden alırız dedi hemşire bebeklerde tehlikeki dedi ama hiçkimseninki alınmamış herkes calpol vermiş
Melekyusuf Senemgnccc bol bol anne sutu verin bende cok korkuyordum ama gectı sizinde gececek ınsallah
Mom0363 Kuzum ya kıyamam minicik. Sakin olun lütfen. Onun da pozitif çıkması muhtemel. Öksürüyor ve anne baba pozitif… inşallah değildir ama öyleyse de tedavi edilir. İyileşir. Korkmayın