Merhaba güzel anneler, aranızda ankilozan spondiliti olanlar var mı?
iki tane küçük bebeğim var emzirme döneminde olduğumdan salazopryin kullanıyorum güne başlamam çok çok zor oluyor tutukluğun açılması saatler sürüyor
gün içerisinde ne egzersiz yapabiliyorum ne kendime özel en ufak bi zaman bulabiliyorum. sizde durumlar nasıl katılığımı azaltıyor diyebileceğiniz hareketleriniz vs var mı 😊