Sahra0705 Kızlar bebeğim 5 buçuk aylık ben hipp combiotic kullanıyorum fakat kilo alımı çok az önerebileceğiniz başka nana var mı acaba kilo yapan bir de ek gıda olarak güzel tarifler varsa kahvaltıya normal önerir misiniz
Fatma-nisa Sahra0705 kızım 17 aylık bebelac kullanıyorum doğduğundan beri çok memnunum çocuktan çocuğa değişir hepsi bir olmaz ama yardımcı olabilirsem mutlu olurum.
Mertoglan Hipp in kaşık mamasını verebilirsin 4+ olanı var içine formül mamasındanda kat kilo aldırır