Oğlum 2 yaşında prematüre şuan fizik tedavi görüyor hem oturamıyor hem yürüyemiyor fakat sıkıntı bu değil sıkıntı çok sinirli ve sürekli şiddet uyguluyor kendine ve bize deneyimli anneler veya bu konu hakkında bilgisi olan anneler lütfen akil verin sürekli kafasını yere dolaplara vuruyor eliyle kendine çok sert bi şekilde yumruk atıyor elinden birşey alamıyoruz ilk doğduğunda 41 gün küvezde kaldı ve eve geldiğinde 6 7 ay ağlamadı yasaktı biraz şımarık bir oğlum var bunda bizimde payimiz fazla ama ne yapacagimi bilmiyorum
Ve 2 yaşında olmasına rağmen bir türlü uyku düzenini sağlayamıyorum ne yapsam da olmuyor bi huysuzluğu oluyor uyuyacağı saat uyutamiyorum çok inatçı ne yapmam lazım 🙏 şimdiden akıl veren annelere çok teşekkür ederim Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın inşallah