Filiztuana canım bizim ilk doğduğunda kaç haftalıktı hatırlamıyorum eşim götürmüştü benim dikişlerim açıldığı için oturmam bile yasak diye hemen geçmişti ama 40 günlükken menenjit geçirdi hastanede yattık genelde işitme kaybına sebep oluyor diye işitme testi yaptılar önce normal bir odada yapıldı geçemedi 3 defa yaptılar hatta hareket ediyor ondan olabilir emzir dedi emzirirken yaptı yine geçemedi uyusun öyle yapalım dedi uyuttum yine olmadı sonra başka bir yere götürdüler orda da birinde geçti birinde geçemedi doktorda bazen olabiliyor takip edelim dedi yakınından el şaklat ara ara ses ver o tarafa bakıyor mu diye dedi şuan 16 aylık bir sıkıntı olmadı çok şükür gayet iyi duyuyor