Bebeğim 6,5 aylık tadımlar vs derken yeni yeni beslenme düzenine geçtik. Bebeğim yemek yerken eli kolu sürekli yemeğin içine batıyor, kaşığı ortasından ısırıp bırakmıyor(sanırım diş mevzusu), yani bir türlü yemeğe odaklanmıyor döküp saçmaktan. Henüz blw yapmıyorum, kilosu da düşük olduğundan düzgünce beslensin toparlansın istiyorum. Onu sakin sakin yemeğe nasıl alıştırabilirim?