Borankus Kizlar malesef saglik ocagi bize rota virus asisini soylemedi bizimde bilgimiz olmadigi icin yaptiramadik yeni ogrendim kacirdigimizi simdi cok korkuyorum ya bisey olursa diye benim gibi yaptiramayan var mi acaba
Kuzeyin_annesi53 Borankus aynen bende öyle oldum ne sağlık ocağı dedi nede doktorum dedi böyle bı aşı var diye bende çok sonradan öğrendim ve çok üzüldüm hala icimde bı korku var oğlum 10 aylık şimdi menenjit asilarini yaptırıyorum işte
nisosmom Borankus ilk dozunu yaptirdim ikincisi coronanin basina denk geldi yaptirmadim saglik ocagi buyuk risk diye. 5 yasinda ki kizima hic yaptirmamistim ozaman bilgim yoktu cunku. Korkmayin Allah korur onlari
Borankus Kuzeyin_annesi53 bende saglik ocagina sordum menejit aşısını yapalim 1 yasinda dedi acaba gec mi yaptirmak icin siz erken yaptirmissiniz
Kuzeyin_annesi53 Borankus tek doz değil ki biz ilk 7 aylıkken yaptırdık ikincisini 9 aylıkken yaptırdık şimdi 2 tane daha kaldı oda 13 ve 18 aylıkken olacak doktorunuz aylarını kendisi ayarliyo
dlkcnblt Betullll 3-5 ay diye biliyorum.canlı aşı damla şeklinde veriliyor ölümcül ishallerden koruyor,iki doz arasında 4 hafta olmasıngerekşyor ben bunları biliyorum
Atlas2020 Borankus anladım bizde vurulucaz 3 ve 5 aylık aşıları oluyormuş bi ögrenin isterseniz belki vardır
Buse-4408 Borankus Özel aşı olduğu için sağlık ocağı hatırlatmayabilir. Eczaneden para ile alıp sağlık ocağında vurduruyorsunuz.