Kızlar uyku eğitimi hakkında baya bilgi sahibi olmakla beraber bunları kendi hayatımıza uygulayamamış olmanın acısı var yüreğimde.Bilgi var ama uygulama yok,sabır yok.15 aylık oğlumu ayağımda sallayarak uyutuyorum.Aşırı direnmiyor, uyku saatlerini düzene soktuğum için genelde hemen dalıyor uykuya.Çok şikayetçi değilim aslında,sadece her şey daha kolay olabilirdi duygusu beni strese sokuyor. büyüdükçe nereye kadar gidebilir bu durum tahmin edemiyorum.Bu düzen nereye kadar böyle devam edecek?Günü gelecek sallanmak istemeyecek mi mesela?