oğlum 4 ay 15 günlük bugün hastaneye götürdüm ciğer flimi çekildi enfeksiyon çıktı öyle bir öksürüyor ki hiç uyumuyor ve burnunu temizlediler aşırı derecede hırıltısı var o kadar ağladı ki mosmor oldu resmen şuruplarını ileçlarını içirdim ve şuan uyuyor ben başında bekliyorum nefesi kesiliyor sanki böyle üç beş saniye falan yine hırıltısı var ben temizleyim mi bilemedim bugün burnu kanadı hastaneye mi gitsem acaba yaşayan varmı evde bişey yapılabilecek bişey varmı hırıltıdan nefes alamıyor gibi :(