Tazeanne0134 bizde 23 Ocak dogumluyuz emekliyor, tutunup ayağa kalkıyor 2ngundur de artık 15 adım atıyor tek elinden tutup parka gidiyoruz artık çok güzel 🥰 baba dede mama ceee diyor , ablasıyla bol bol kavga ediyor oyuncak için , ismiyle seslenince bakıyor , başka odadayken seslenince yanıma geliyor , şarkı duydumu hemen ayağa kalkıp oynuyor , gel gel yapıyor , uykusu bir haftadır çok şükür düzene girdi daha diş yok 🤣işte dünde asimizi olduk boy kilo vs ölçümleri yapıldı çok şükür ateş olmafi atlattık şuan aklıma gelen bunlar 😊