Kızım 2 yaşında normalde çok çabuk terler gün içinde de uyurken de.gecede çok terliyor DİE 1.5 tog uyku tulumu aldım e bebek gece ev 20-22 derece oluyor.sadece tek zıbınla yatırılmalı dıyor ama bana üşür gibi geliyor içim rahat etmiyor.fikri olan paylaşırsa çok sevınırım