Mommyy70 çocuk Hastanesi’nde Çarşamba günü randevu var ama pazartesi üniversiteye gorunecegiz inşallah orda her test yapılır nedeni çıkar . Çocuk Hastanesi’ne gitmeyiz . Karnı bayaalerjik oldu . Arttı . Nezamndir gecmiyor. Sizin sorun neydi . sonuçlarınız çıktı mı