Kardelen252525 valla onu bunu dinlerken her kafadan bir ses … bir arkadaşım kendini dinle en güzel akil sende sen bilirsin cocuunu dedi. Tabi annem aylardır söyler ben sizi hemen ayırdiiim bak ne rahat oldu guzel guz uyudun, çocukla aynı odada yatilmaaz cok uyanır diye. Ben de merak ettim açıkçası, olmazsa alırım yanıma dedim. Bir an da getirdim beşiği. Ama tekrar almayacağım çünkü niyet ettim artık kendi odasına alıştırmaya sonra da kendi kendine uyutmaya. Benim için ilerde iyi olacak simdi cok zor biliyorum ama. Kendi düzeninin olmasını cok istiyorum o odada uyutmak oynatmak giydirmek vs. Rabbim ysrdim edecek inanıyorum.