Asyasli bizim de basimiza geldi 13 günlükken kalbinde delik oldugunu öğrendik. Ama yuzde 90 kapanacağını söyledi doktorlar. Suan 6 aylik oldu ctesi tekrar kontrole gidicez insallah kapanmıştır. Hemen endiseye kapilcak bi durum yok dedikleri gibi cok büyük ihtimal kapaniyormus kapanmazsa da kucuk bi anjiyo operasyonu ile kapatiyorlarmis.