Bebeğim 3380 doğdu kislar hastane çıkışı 3100 du bugün 1.ay 4100 olmuş sadece anne sütüyle beslendi hiç mama vermedim kilosu hakkında ebe bişey demedi sizin bebekleriniz anne sütüyle ne kadar alıyor
Henüz çok yeni anneyim tecrübelerinizi paylaşırmisiniz benimle☺️