Arkadaşlar elimde Kasım’ın 15 inde bitecek büyük bi paket mama var diyeceğim şudur ki bu tarihte bitiremeyeceğim bitene kadar kullansam sıkıntı olur mu mama hiç bi şekilde açılmadı yeni açtım fazla almıştım fakat şuan böyle bir sorun yaşıyorum bana bi akıl verinn lütfennnn 😕🙁