Sefaserpil oğlum 19 aylık ünlü muzlu muhallebili yapıyorum yemiyor ama içine çikola sosu koyunca bı tatli kaşıği yedi acaba çikolata sosundan bişey olur mu gece uyumadan önce tok tutsun diye veriyorm hemen linclemeyin neden veriyorsn muhallebi diye
Eminetavsan Sefaserpil niye lnçlesinler 19 aylık bebek artık büyük yani muhallebi verilebilir bence. He ben olsam kakao yerine keçiboynuzu unu koyardım tat olarak pek farklı olmuyor hem de yararlı
tatlicianne Sefaserpil kakaolu yapın çok faydalı 😇magnezyum içeriyor antioksidan özelliği bulunuyor ve birçok faydası var saf kakao bulmaya çalışın 🥰
Vinividiviciii Sefaserpil Has kakao satılıyor trendyolda o daha iyi olur bence .Bide bilmediğimden soruyorum yanlış anlamayın Akşam yemeğini yedikten sonra ekstra gece mamasına ihtiyaç duyuyorlar mı
Sefaserpil Eminetavsan haklısınız ama keçiboynuzu felsn yemedi inanın bende denedim yedi bunu zarsri olmaz dimi yani sormak istedm o sadece gece veriyorim uyurken bi tatlı kaşığı koyup
Eminetavsan Sefaserpil keboynuzlu pekmez vermeyi denediniz mi peki. Rengi bemzetse belki çikolata sanar Brnim büyük oğlum 25aylık keçiboynuzlu pekmezi çikolata sanıyo gerçek çikolatayı da yemiyo hayır bu çikota diil Diyr ittiriyo 🤭
Sefaserpil Vinividiviciii benim oğlum geç uyuyor 12 de feln bizde akşamı en son 6 da yiyoruz bende tok tutsun diye veriyorim bide aşırı zayıf en azından biraz toplansın diyorum estafurllah ne yanlısı
Erencinarinannesi Sefaserpil ben sma 3 numara mama ile 180 cc mama yapıyorum içine hipp 5 tahıllı karıştırıyorum bazen içine hipp bisküvi atıyorum tat versin diye bu şekilde yedirebilirsiniz
Sefaserpil Erencinarinannesi tat güzel ama oğlum kako delisi illa rengi siyah olcak bakiyor yoksa yemior çok değişik
Vinividiviciii Sefaserpil Ozaman bence Ya keçiboynuzu tozu yada ham kakao kullanın bunlar daha iyi hem besler hem kilo yapar gibi