paputmoms Sldmrt benim bebeğime kolik teşhisi bile koydular resmen ve bizim de 3 ay 10 günlükken başladı bir ay boyunca kıvrandı yavrum alerji yüzünden eğer alerjidense acilen alerji doktoruna götürün test yapsınlar
Sldmrt paputmoms süt ürünleri sevmdiğimden tüketmiyorum zaten ama saydıklarının hiç biri yok canım doktor da alerji ihtimali üzerinde hiç durmadı. Gaz damlasından sonra kusması da bitti gbi şükür. Gazdan kusuyordu sanırım :/
smile56 Sldmrt bizde 3aylık olduk ilk ay gazlıydı sonra geçti baya.ama şu sıra hem karnı sürekli gurul gurul hemde gaz sancısı çekiyor.değişen bişeyde yok niye böyle oldu anlamadım
Sldmrt smile56 demek ki bu ayda biş3y var. Colinox gaz damlası bize çok iyi geldi. Bi doktorunuza danışın isterseniz
smile56 Sldmrt nurse kullanıp rahatlamıştık bakıyım devam ederse öyle yaparım. Sabahları pek olmuyo ama aksmları kendini sıkıyo geri atıyo fln gaz olmalı
MssKrks Bizimkinde yeni başladı kucağıma alıyorum elim karnında bağırsaklar fokur fokur ediyor kaka sayısına azaldı 😫
Anneyimmm1 Hanımlar benimde aynı bir şeyi yoktu bebeğimin 2 ay 20 günlüğüz 10 günüdür başlayan aşırı gaz sancısı var çıkıyor sürekli ve bitmiyor asla Sizinkiler nasıl geçti neler oldu