Eylm3254 Merhaba anneler ben 34 gün oldu dogum yapalı 35 haftalık dogurdum yara yerimde değilde ust kısımda cok agrı var normal mi acaba etim agrıyor resmen acı cekıyorum 😏 herkes normal dio ama cok agrıyor şimdiye geçmesi lazım diye düşünüyorum şimdiden teşekkürler 🙏
Smryna Eylm3254 acı eşiği herkezin farkli canim. Benim 5 ay oldu sezeryan dikisim halen açıyor arada. 1 yil sürermiş toparlanması daha yeni. Hayırlı olsun bu arada
ilkgozagrimm Eylm3254 cok normal canım bende 1 bucuk ayda ancak toparladım sezeryan oldum 1 yıl oldu ve karnımı bi yere carpsam hala acır
Eylm3254 Smryna teşekkür ederim acaba enfeksiyon mı kaptı içten ondan korkuyorm dedgim gibi dikişte sıkıntınyok göbek deliğimin oralar dıstan agrıyor etim agrıyor yani anlamdım gitti😏
Deryatlas Smryna doktorum bana dikiş yerinde ve etrafında 40 gün kadar hissizlik ve et acısı hissedersin dedi. Benimde 13 gün oldu berbat mide spazmı çekiyorum :(
Kaan01 Eylm3254 lohusalık bitince kontrolüm var içten dikiş iyileşmiş mi diye bakacak doktor ama hiç ağtım yok bnce doktora gtmelisin
Smryna Eylm3254 çok daha yeni biraz daha sabret canim sezeryan acısı biraz sıkıntılı yedi kat kesiyorlar ya iyileşmesi zaman alıyor biraz evet acır iç camasiri bile üzerine gelince benim halen açıyor
Kelebekkk34 Eylm3254 benim ilk hafta ağrı vardı 2.hafta biraz daha azaldı, 3.haftanın ortasında ağrı falan kalmadı.sizin şimdiye kadar hafif sızlar gibi bişey olması lazm en fazla,bence normal değil doktorunuza yazın bakıyım derse gidersiniz
Eylm3254 Kelebekkk34 dıştan agrıyor benım ama bn hiç yatmadım dogum sonra 2gun sonra Sarılık oldu bebeğim iki gün hastanede yattık tekrar o beni çok zorladı yani içten bir sıkıntım yok amaz dıştan dediğim gibi çok fazla ağrıyor bazen ağrım ya ben de anlamadım pazartesi kontrolüm var bakalım inşallah kötü bir şey olmaz
Eliftav İlk gün bile ağrım olmadı diyebilirim,doğum yaptığım akşam yatalta bağdaş kurup oturuyordum ben,kesinlikle bu kadar uzun süren ağrıların normal olmadığını düşünüyorum.
BengisuGk Eylm3254 sadece gördüğün dikiş yok canım. İç karnını da çekiştirerek diktikleri için o yüzden acıyor benim 4 ay oldu göbek deliğim zaman zaman acıyor
Ebrareylulll Eylm3254 bende tam 35 gün ağrı çektim hastanelik oldum fenalaştim ateşlendim 30 Gün. Sanki ilk günkü sezeryan gibiydim hiç kalkıp yürüyemwdim atwsimde çıkınca hastaneye gidduk acil tahlil fln yapıldı enfeksiyon kapmisim Dr ağrıyan yere bastırdı bir bağırdım ağrıdan halbuki yavaş basmıştı ama çok açıyordu bana dedi ki sen nezamndjr bu ağrıyı çekiyorsun dedim 1 aydır helal olsun dedi birsürü ilaç yazdı kullanmadim iyi oldum ama şuan tövbe ettim çocuğa asla bu sezeryan ağrısi asla katlanılmaz