Mom832324 Hanımlar 23 gün oldu sezeryan doğum yaptım göbeğim hafif daha var korse takıyorum basenlerdn kilo almistim hamileligimde vermem lazım emziriyorum ne zaman sonra baslanir egzersize bilgisi olan var mi?
patitoo Mom832324 bacım bi sakin ol göbek biraz kalabilir bir süre ama egzersiz spor vs 5-6 aydan önce önerilmiyor, biz 5,5 aylığız daha yeni evde bisiklet sürüp spor falan yapıyorum doktoruna danış muhakkak
Ssultannn Mom832324 en sağlıklısı 6 ay sonra canım özellikle karın için yani ben 3.ayda başlamıştım ama hafif hafif bebeğim 7 aylık olcak daha yeni yeni karın çalışmaya başladım
Kaan01 Mom832324 canım doktorum korse alabilirsin o zayıflatmaz inceltmez sadece yatıp kalkarken ağrını azaltır dedi ama bn iyiydim o yüzden almadım lohusalık bitince egzersz vercem dedi
Gizemabc Mom832324 kızım3.5 aylıktı. Leslie egzersizlerine başlamıştım. Kasık kaslarınızı çok zorlamayacak hareketler yapabilirsimiz
Mom832324 Kaan01 korse zayıflama yöntemi değil evet canım sadece toparlıyor egzersizle desteklemek istiyorum ama daha benim için çok erkenmis 😃
Mom832324 Gizemabc 40 im çıkınca bende hafif hafif başlarım aslında karın değilde ilk etapta basen çalışmak aslında niyetim
Mysunshines17 Mom832324 6 aydan önce karin egzersizi tavsiye edilmiyor ,yüzme ,hafif tempolu koşu yapabilirsiniz