Selamlar, 2 aylık kızımın ağzından 15 gündür köpük geliyor. Doktor mantar olabileceğini söyledi. 10 gün ilaç kullandık ama bir gelişme olmadı. Bugün gittiğimizde olabiliyor normal dedi. Böyle bir şey yaşayan oldu mu? Olduysa nasıl ve ne zaman geçtşi? 😔