Kızlar iki gün oldu doğum yapalı sütüm inmemişti bebeğe şırınga ile mama veriyorduk emzirmeye çalışıyorum tutmak istemiyor sütüm birden indi zorla tutturmaya çalışıyorum ama göğüslerim çok kötü şişti taş gibi ağrıyor süt akıyor kızım emmek istemiyor ne yapacağımı şaşırdım önerisi olan varmı