cCcansuU Ben böyle durumlarda diş fırçasına biraz karbonat döküp dişlerimi öyle fırçalıyorum,özellikle ağrıyan bölgeyi ama nazikçe.Gerçekten İyi geliyor…Ancak öyle biraz olsun ağrısı diniyor dişimin,çok bela bir şey.Benim de gözüme vuruyor nasıldır bilirim of of😕
En kısa zamanda doktora gideceğim,siz de mutlaka aksatmayın…
Çok geçmiş olsun🙏🏻