KeremEfem Eylülden beri sagdıgım ve buzlukta biriktirdigim sütlerim mevcut.İhtiyacı olana vermek istiyorum insalalh faydalanacak birini bulabilirim🤗
Smg KeremEfem süt kardeş olaylarına dikkat edin öz kardeşten farkı olmuyor yani, süt verdiğiniz kişilerle iletişimi devam ettirin yada riske girmeyin 😊
KeremEfem safiyetumbak12 umarım . Dogumu tekirdagda yaptim annemde . 10 güne dönucem kendi evime goturmem mumkun degil yolum uzak . O yuzden burda bi bebege yarar insallah 🤲
KeremEfem Elifinannesi04 evet erkek bebek olursa tercihim.. kiz olması risk dünya hali belli mi olur 🤣