Merhaba sevgili anneler 14aylık oğlum 2 3 gündür sinirlendiğinde şiddetli biçimde eliyle kafasına vuruyor,kafasını koltuğa ya da bize üst üste vuruyor.
Bu durum normal mi daha önce bu tarz davranışları da yoktu o yüzden anlam veremiyorum.
şimdiden teşekkür ederim💕