Valiva Valiva Merhaba. Bebeğimin cildi atopik dermatit(egzama) çok hassas, kuru. 6 aylık zamanlarında çıktı ortaya. Çok şiddetli geçirdik boyun altı komple pişik olmuştu. Nişantaşında alerji doktoruna gittim mama alerji yapmış dedi ve direkt diyet mama verdi emzireceksen de süt ve süt ürünleri tüketmeyeceğimi 1 ay kadar bu süreci takip edeceğimi söylemişti. Mama çok kötüydü, kokusu tadı. Bebeğimde kabul etmiyordu. Sütüm de yok denilecek kadardı. Çok zor günlerdi.Çok fazla alerji doktoru gezdim hepsi aynı şeyi söyleyip krem yazıp gönderiyordu. Son olarak bi doktora gittim Ataşehirde o çözdü işimi sağolsun. Hemen kan ve deri testi istedi. Sonuç negatifti. Hiç birşeye allerjisi yokmuş çok şükür. Yani sadece oğlumun cildi hassasmış yediklerinden değilmiş. Ne yapıyorum şuan; hala ütülemeden kıyafet giydirmiyorum. Çok fazla şampuanlamakta tetikliyormuş hafta da birkez şampuanlıyorum. Toz deterjana geçtm. Hergün yıkardım, havalar soğudu gün aşırı yıkamaya döndüm. Bioderma atoderm krem sürüyorum nemlendiriyorum sürekli sabah akşam. Çok kızardığında bepanthol krem sürüyorum sensiderm. Şu an çok terlediğinde oluyor. Terlememesi de gerekiyormuş bu arada ✋🏼 Geçmiş olsun gerçekten zor bir süreç. Ama gıda alerjisi olduğunu bilmeden bazı testler yaptırmadan kendinizide bebeğinizi de o güzelim besinlerden (süt ve süt ürünlerinden) alıkoymayın derim. Doktorum hep bunu söyler💕