Dua Kızlar bütün hamilelik belirtilerim var fakat bel sırt ağrım yok adetime 4-5 gün var kan testi verdim doktor kaç olduğunu söylemedi ama sonuç negatif gebelik yok dedi sizce ilerleyen zamanlar da pozitif olur mu
Purposeless Dua 5 ve üzeri pozitif ama bazı dr lar değer yüksek değilse pozitif demiyorlar. Arkadaşın 251 di pozitif dememişti
minikailemmm Dua değer kaç cnm 5 ve üzeri hamile sayılıyor ama cok yeni gebeliklerde 2 gün sorma kan degeri bakalım diyolar kimyasal gebelik dış gebelik suphesi olmaması için
Dua vuslat1108 doktor değeri söylemeden negatif dedi acilden giriş yapmıştım zaten bende o sıra da sormadım çıktım
Nas1985 Purposeless O nasil doktormus 251 nasil hamile degil demis benim ilk hamileligim 28 cikmisti hamilesin dedi ama degerin cok dusuk 3 gun sonra gel tekrar bakalim dedi ve degerim dusmustu kimyasal gebelik cikmisti
Deletedmom388 Purposeless A a şaşırdım 251 düşük bir değer değil aslında neden öyle demiş acaba😕 ben 120 ile öğrendim,doktorum çok yeni daha 2-3 haftalık anca demişti. Garip🤷🏻♀️
Purposeless Nas1985 Ben kıza söyledim hamilesin diye, dedi dr bişi demedi gebelik konusunda hatta adet söktürücü kullancaktım bu gün ben durdurdum diyebilim sakın hamilesin kullanma diye
Papatyaseverrrr Dua 5 uzeriyse ve saglikli bir gebelikse 2 gunde 2 katina cikar 2 gunde bir kan verinnn
vuslat1108 Dua negatif dediyse adeti bekle gelmezse tekrar kan ver.5 uzerinde olsa doktor kendisi tekrarla testi derdi sanirim
Purposeless Deletedmom388 bende şaşrmıştım o zman bide arkadaş nerdeyse adet söktürücü kullanacaktı Allahtan sonucu at bakiyim dedim kıza
Cihangiriinannesii Dua e nabızdan bakabilirsiniz. Gerçi 5 ve üzeri çıkınca doktorlar şüpheli tekrar ettir derler yoktur büyük ihtimalle
Deletedmom388 Dua E nabız dan falan bakılıyormuş galiba sonuçlara.Oradan baktınız mı ben hiç bilmiyorum ama öğreniliyormuş bir şekilde sanırım