Nehirbulut bende sezaryen doğum yaptım dikişsizdi ,3.gün su geçirmez bandım alındı
4.gün takmaya başladım ilk gün olduğundan bol taktım çok sıkmadım,
3 gün sadece geceleri çıkardım (ağustostu) bol taktım yine alışamadım diye, sonrasında sıkarak hergün taktım ve 2 ay oldu hayla takıyorum. İhmal etme 3 ay sabret tak sonra toparlaman güç olur dokular iyileşirken sıkman gerek🌸