bebeğimde doğduğunda yoktu sonradan alnının sağ tarafında oluşmaya başladı gün geçtikçe büyüdü doktor 1. ayında film çekelim dedi o zamanlar leke gibi durduğu için ben radyasyon almasın diye istemedim öyle etkili bir tedavisi de yok dedi zaten boşa neden kafa filmi çektireyim ki. büyüyünce geçer dedi doktor. ama şimdi gitgide büyüyor ve şişiyor bi yere çarparsa değerse patlayacakmış gibi duruyor ve alev gibi aşırı sıcak. sizce film çektirmeli miyim tedavisi var mı varsa ankarada önerdiğiniz doktor hastane var mı