Adamasal 10 gün önce doğum yaptım sezeryanla oldu ama bebeğim Bi türlü göğsümü tutmuyo. sütümde geç geldi sağıp vermek ayrı Bi işkence, ememiyo olması bni çok üzüyo ne yapacam bilmiyorum fikirleriniz varmıdır ne yapabilirim 😔
Dba Adamasal canm aventin meme uç var onu al small bedn 15 ml lık onunla emiyor sonra kendi memeni tutar Benim kızım 40 günlük 1 ay gece gündüz sağdım 7 gün avent meme uçla emzirdim emzirirken kendi mememi tutturmaya çalişiyordum çok şükür 3 gündür iki mememide tuttu emziriyorum 37 gün sonra tuttu kendini strese sokma asla illaki tutuyor
94z-20u Adamasal slikon göğüs ucu kullan ben öyle aldırdım sonra emerken hızlıca göğüs ucunu alıp mememi verdim öyle alıştı
birdost Adamasal benim bebeğimde ilk üç gün hiç emmesi sonra hastanede hemşire yardım etti göğus ucum çıktı sonrasında hiç mama vermedim. Göğüs ucunuz yoksa aventin ucunu alabilirsiniz. Sağlık ocağından yada doğum yaptığınız Hastaneden destek alabilirsiniz. İnşallah emer.
Berils Aventin silikon meme ucunu ben de kullanmıştım göğsümdeki yaralar yüzünden. Tavsiye ederim tutması daha kolay olur gibi. Hava yurmamasına dikkat edin. Göğüs ucunuz olmadığı için tutamıyorsa lansinohun göğüs ucu çıkarıcı pompası var küçük bişey ama işe yarıyor.
Mom-mom Lansinoh minik göğüs ucu çıkarıcı kullandım. Pes etme canım göğsünü ver sürekli acıkınca kapıyor.