Minikomomy Merhaba! Kan damlası aldım kutu içi iki bölmeli eczacı içini açıp bakıp geri verdi bana bitane damla var içinde annemde diyorki acaba yanında birşey vardıda kadın çıkardı koymayımı unuttu ? Netten baktım bişey bulamadım buraya yazayım dedim 🤷🏻♀️😅
Deletedmom379 Minikomomy bizim d vitamininin kutusu da böyle bı bölmede ilaç var sprey şeklinde diğer bölmede damlalık var
Happygirl8 Minikomomy birini almış bi tane hiç açılmamış oluyo 🤷♀️😃 benimki değişik marka ama içinde 2 tane vardı