patitoo Seldademir valla sezaryan sonraısda hala düzensiz bi kez lekelenmem olmuştu o kadar 5,5 ay oldu
Bahareyhan Seldademir bebeğim 3ay 20 günlük normal doğum yaptım ve emziriyorum 50 günlükken ilk regl oldum düzenli olarak oluyorum 3 aydır bünyeden bünyeye farklılık gösteriyor 2 yıla kadar normal diye biliyorum stres yapmayın bence
hunilimomm Seldademir 8 ay sonra oldum canım doğumdan önce normal bi düzenim vardı doğumdan sonra düzensiz olmaya başladı 10 9 5 gün felan gecikmelerim oluyordu doğumdan sonra bazı doktorlar bir bazıları iki yıl normal diyorlar 🌸
Seldademir hunilimomm teşekkürler yani çok güzel rahat aslında olmamak ta 😁😁 ama sağlık tabi bi yandan korkuyo insan