Merhaba anneler 4.5 aylık yeğenimin ateşi var en fazla 38 oldu devamlı düşüyor yükseliyor değerlerine bakıldı herşey normal Doktor ya hava değişimden yada coronodan olabilir deyip yarın sabaha test yapalım demiş hepimiz çok üzgünüz tamamen mama ile besleniyor Size sorum corona olan bebekte ateş hiç düşmez mi daha mı yüksek olur bide eğer korona ise mamayla atlatması zor mu olur çünkü genelde hep emzirme öneriyor doktorlar cevap veren herkese çok teşekkür ederim