Yorumları okudum da yani ne biçim insansınız! Kadın belki çaresizliğinden soruyor ve belli ki bilmiyor yani ne var bunda? Siz çok biliyorsunuz da ne oluyor? Gelmişsiniz dalga geçiyorsunuz. Benim en küçük kardeşim de 2 aylıkken başlamış ek gıdaya. Ne süt içiyormuş ne de mama yiyormuş. Ne yapsaymışlar? Açlıktan gebertsemiymişler çocuğu? Her çocuk süt içecek, mama yiyecek diye bir kaide yok ki hepimizin bebeği farklı farklı. Bir anlamaya çalışın kadının derdi ne, bebek mama da mı almıyor nedir yani, bir insan gibi sorun. Kadının analığını eleştirmişler bir de. Asıl kendinizi sorgulamanız lazım ben ne hakla yargısız infaz yapıyorum diye.