anneeee7
ek gıda ile ilgili ayrıntılı post açmıştım bakabilirsiniz isterseniz .
Ek gıda da süreç bebeğin ne ile beslendiği ile alakalı eğer bebek sadece anne sütü alıyorsa ve gelişimi iyiyse 6.ayda geçilir ek gıdaya.
meme+mama yada sadece mama veriyorsanız doktorun onayı ile 4,5 aylarda da geçiliyor ek gıdaya.
(doktor öyle demişti bize biz 5.ayda başlamıştık )