Reyhanbal Benim kızım 3250 Gr doğdu hareketleri İyi çok şükür tepkileri de iyi ama endişeleniyorum ister istemez birde son 1 haftadır d 3 verdiğimde kusuyor direk öncesi hiç böyle birşey yoktu bende vermiyorum 1 kaç gündür bugün hemşireye sordum normal dedi yeni D3 verdi ama ben onu kullanmıyorum oceon d3 kullanıyorum