Merhaba oğlum 35 günlük ve yaklaşık 20 gündür pişik var artık yara gibi olmuş neyi denediysem geçirmedi ( hametan bepantol sudocrem yağ) dün doktora gittik ve travazol verdi bugün sürdük sabah ama şu an çok kötü olmuş olan yerin etrafıda kızardı çok kötü. lütfen bana bi akıl verin napayım çok üzüldük böyle olmasına