Gul34 gerçekten gazlı bebe çok zor. Hele de yalnız bakıyorsan. Resmen insanın sırtı kopuyor pışpışlamaya çalışırken. Bi de derdine derman olamamak var. En çok da o sıkıyor insanın canını. Ama işte geçecek demek lazım, geçecek çünkü er geç. Allah başka dert vermesin. Dilerim siz de bir an önce çare bulursunuz 🙏