evlatkusum şırıngayla serumdan 2 ye kadar çekiyorum iğnesini çıkartıyorum bebeğimi yan yatırıyorum burnunun bir deliğini kapatıp diğerine hızlıca sıkıyorum aynı işlemi diğer burun deliği içinde yapıyorum sonra bacağımda yüzüstü çevirip sırtına hafif hafif vuruyorum akıyor eğer çıkmayan inatcı mukuslar olursa aspiratör ile çekiyorum ama sürekli kullanım orta kulak iltihabına sebep oluyormuş bilginize 🥳