Nilce Arkadaşlar bugün philps maraton almaya gidip satış personelinin önerisiyle Filter Pro Toz Torbasız Elektrikli Süpürge Blue alıp çıktım ama aklımda deli sorular varmı kullanan, memnun olan olmayan bilemedim iyimi yaptım kötümü 🤷♀️
Hunilianne Nilce onu bilmiyorum ama 5 senedir marathon ultimate var. Gecen filtrelerini değiştirdim canavar oldu yeniden😂
Poncikbirannis Nilce fakirin ürünleri genelde güzel oluyor. Ama süpürgelerine kesinlikle Philips ve roventa gerçekten harikalar. Umarim memnun kalırsınız güle güle kullanin
ezgizehra Nilce toz torbasız süpürgelerde belli zaman sonra çekim gücu azalıyor bu yüzden 2.yi torbalı tercih ettm
2papatya Nilce dediğinizi bilmiyorum ama ben Bosch marka kablosuz şarjlı düşünüyorum 3 bin civarı araştırmalarım sürüyor 🙄🤔
Nilce Hunilianne philpsi biliyorum Harika ama nasıl oldu bilmiyorum bebek var nano toz toplama teknolojisi filan dedi zaten pamucuk ve havlardan usanmıştım beni benden aldı
Hunilianne Nilce önemli olan hepa filtre sanırım. Maratonlarda Hepa 13 var. Yüzde 99.9 tutuyo tozu diyolar. Ama haliyi kaldırması bir gerçek. 5. Yılında hala 😅
Nilce Poncikbirannis sağolun inşallah elektronik azıcık şans işi gelir bana iyidir bu yönden şansım ama bakalım 🤗
Nilce ezgizehra haklısınız hele o toplayıp pisliği sonrada boşaltma ve o anki toz toprak mantıklısını yapmışsınız güle güle kullanın ❣️
Nilce 2papatya Vallahi alışverişte sabit fikirliimdir aslında nasıl oldu anlamadım allem etti kallem etti bunu aldım memnun kalırsam yazarım buda 3000 liralarda
minikbirbal Nilce onu bilmiyorum ama philips marathon kullanıyorum aşırı bel ağrıtıcı bir alet 😂 çünkü halıyı tamamen kaldırıyor 😅
Nilce minikbirbal aldım artık ya kalbimide bozmayım diyorum artık vardır bundada bir hayır. Normalde tüm alışverişlerimdeSabit fikirliimdir gözüme kestirdiğimi alır ve çıkarım ilk bunda böyle oldu hayırlısı artık ❣️
minikbirbal Nilce memnun kalırsınız inşallah. zaten son dönemde fakir marka süpürgelerde baya iyi diye duyuyorum. Dediğiniz gibi kalbinizi bozmayın hepsi aynı aslında 🌸