mrv5556 Benimkiler bazen gün içinde biberomu hiç almiyor bazen de normalden fazla içiyorlar ben gece uykuluken icirmeye calisiyorum ,ya da emzirme pozisyonunda biberon veriyirum meme zannedip alıyorlar bazen ama inşallah daha kısa sürede geçecek bu durum bir şekilde çözüm bulmaya çalışıyorum bende size de kolaylıklar dilerim