Asyalara Hickirmasi gazı olduğu ve tam çıkmadığı icindir.Benim bebeklerimde ikiz,36 da doğduk ,2500 kg di ,2000e dusmustuk.Simdi 4 aylık olduk 70000kg oldular.Biz de meme ve mama veriyirum hala da o şekilde sizin zamanınızda ise önce mutlaka meme arkasından mama veriyordum hemen genelde de 2 saatte bir beslenme yapiyirduk.Meme üzerine 45 CC içtikleri kkuyirdu bence 60 ml mama verebilirsiniz çünkü çok çabuk acikiyordur o dönemde doymadigi için de uyuyamiyordur