Bebeğim 2 aylik kabız değil ama yaparken ıkınıyor ve günde 1 tane kakalı bez alıyorum zeytinyağı önerdiler sadece mama ile besleniyor mamasının içine zeytinyağı dok biraz 1 2 damla dediler bugün doktora sordum oda verebilirsin dedi ama ben yinede kararsizim sizler veriyor musunuz