Suhel29 canım benim o da öyle inan ilk 3 ay çok gazlıydı o dönemde bile daha çok uyuyordu bazen yarım saate bir uyanıyor büyüdükçe daha çok uyanıyor bnde çözüm bulamadım ama uyku rutini oluşturmuştum sık uyansa bile 8 de götürüyordum odaya 8 buçuğa uyutuyordum 2 3 gündür değişti