Ecos benimde oğlum 29 haftalık doğdu rop için gittik 6 aya kadar rop bitti 1 yaşında gelin dediler. Virüstü oydu buydu derken şimdi 2 yaşında , geçen hafta gittik hastaneye astigmat çıktı. Gözlük yazdılar malesef takmaz diye şimdilik almadık. O anki şokla birşey de soramadık farklı bir doktora gidip soracağız tekrardan