Selam hanımlar ,
hem sohbet olsun hem fikir alışverişi olsun diye post açtım
Kızım aslında 2 ay 22 günlük şu an.
Sizler neler yapıyorsunuz gününüzü bebeklerinizle nasıl değerlendiriyorsunuz?
Uyku düzeniniz nasıl ?
Ben agulamaya başladığı için sohpet ediyorum gülücüklerini izliyorum, etrafı kucakta seyrediyoruz anlatıyorum devamlı bırbır konuşuyorum 😂 içinden sus diyor mudur acaba 🤦🏼♀️
Bazen el kol çapraz spor yaptırıyorum yüz üstü çevirip ayaklarıyla kendini ittiriyo kafasını tutuyor.
Ama bazen bunları yapıyoruz ediyoruz sıkılıyor gibi oluyorum hepsi kısa sürüyor sonucta.
Başka alternatif var mı sizin bebişler nasıllar uykuları nasıl 😇
Az sohpet edelim Lütfen çok sıkıldım 😂😂