Mom93 [silindi] bizimki 5 ay 19 günlükken alttan iki diş çıkardı şimdi 6 ay 12 günlük üst dişler geliyor ve çok mızmız ağlıyor sürekli kucakta ek gıda reddediyor zaten tadım yaptiriyordum onuda istemiyor sadece emziriyorum bende
gezentianne [silindi] 4.5 aylıkken cıktı bizim alttan 2 tane. Bence erken değil cok normal🥰 7 aylıkken 6 dişi olmuştu😅
mehtapca06 Yok erken değil ama ne kadar geç çıkarsa o kadar uzun vadeli kullanılıyor süt dişleri yoksa gayet normal bir zamanla 😊
Mom0911 [silindi] 6aylıkken çıktı ilk alt dişleri 😍 8,5aylıkken üst dişleri çıktı şuan 4dişi var . İki alt dişler ikitanede üst