Emzik bebeğin ağlama krizlerinde susturucu olarak çok iyi bir icat bence😁 Ama konuşmayı engellediği için bebeklerde alışkanlık yapmaması önerimdir bizim kız 8 aylık sadece uyurken emzik veriyorum sabahları istemiyor ağzıda çok kalabalık keşimeleri söylemeye başladı bile😌