Asyayse bugun dr yazdi eczane yarin gelecek ama kizim zayif diye raporlu mama yazdi ücretli mi bu mamalar sormayi unuttum
2bebek Asyayse Ben kizima kullandım normalde cok pahali o mamalar 750 civari ama raporlu olduğu icin 150 tl falan oduyordum 3 koliye sanirim oyle hatirliyorum 4 sene önceydi cunku
Busranehirmila Asyayse bize yeni rapor yazıldı. Aptamil progamin as. Eczane bir seferde 15 kutu verdi. Hiç para ödemedik diğer sefer yine 15 kutu vereceklermiş. Rapor süremiz de 1 sene
Asyah- Asyayse biz kullanıyoruz canım rapor bi kısmını karsılıyor ıste 123 lira odedik 60 tanesine .normalde tanesi 13 lir falan
Asya12 Asyayse yeğenim kullanıyor ücretli ve biraz kilo almaya başladı 9yasinda makarna mantı ve pilav simit ten başka bisey yemiyor .üstelik 3,4 yaş çocuğunun yiyeceği kadar yiyor malesef
2bebek Asyayse Bir kolide 30 tane olmasi lazım oyle hatirliyorum ama hic bir ise yaramadı baya kullandim ben
123Nisa456 YABANGULUM ise yaradi mi bebeginiz ictimi rahat. Zayiflikmiydi sizide probleminiz bizde bugun aile hekimi ile gorustuk zayifligi icin cocuk gelisim unitesiyle gorusun raporlu mama verirler muhtemelen dddi. Biraz da tesirginim 1.5 yasinda oglum sureci merak ettim 🤗
Asyayse Busranehirmila sizin bebeginizi ne şikayeti vardi acaba. eczaci ilaçları verdi odeme yakacak miyim dedim yarin mamalar da gelsin oyle ödersiniz dedi aceleyle soramadım bende cocuk ağlayınca.
Asyayse AntikSokrates benim kizim kilo almiyor birkac aydir ondan yazdi birde alerjik herseye alerjisi olan bebeklere yazıldığını biliyorum
Busranehirmila Asyayse çoklu besin alerjisi var mamalar için hiç ödemiyoruz para ama sağlık sorununa göre değişiyor mu bilmiyorum
Asyayse inci_cinar kizim 6 ayllikken 7.500 kiloydu suan 10.5 aylik 7800 olmus kilosu hic almamis o yzud3n verdi
Pelin55 Asyayse kizimda vermisti doktor bozede ama bozde duzenlo icmedigi icin faydasini goremedik siz duzenli vermeye çalışın tadini severse nide numune isteyin çeşitleri var onların hangisini severse onu alırsınız
Asyayse Pelin55 peki düzenli derken ne kadar vermek gerekiyor dr sordum direk yazdi bisey demedi bunu verinde nrmal mama.vermeyecek miyiz