Solgar brewers yeast kullanıyorum ben, ikinci şişe bitmek üzere oğlum 4 aylık olucak bu hafta. İşe yaradı bende. Sütüm zaten vardı yeterince ama hemşire enerjim artsın diye önermişti. Ben de en az 6 ay sadece anne sütü alacağı için ne olur ne olmaz diye hala kullanıyorum. Eczacı emzirdiğin süre boyunca kullanmanda sıkıntı yok demişti